pondělí 6. srpna 2018

Individuální terapie
Probíhá s psychologem a poté i s psychiatrem. Je to terapie která probíhá 1x do týdne u každého v jiný den, v jiný čas. ☺ Při tomhle druhu "zpovědi" je dobré to, že jste s odborníkem zcela samy, máte čas na to mluvit jenom o sobě, můžete mluvit ale i o lidech ze skupiny, povídat si o tom, co je pro vás dobré - co naopak ne, jestli máte pocit že se někam posouváte či nikoli.
Moje individuálka probíhala vždy s Michaelem K a Ivanou R, paní Ivanu zde musím taky pochválit, je to člověk na svém místě, s rozsáhlými zkušenostmi které jsou z ní od prvního okamžiku poznat.☺S psychologem to bylo čistě povídací sezení, občas jsem si společně s lékařem nastavila nějaké cíle, které jsem mu při příštím posezení chtěla zpětně zhodnotit. S psychiatrem byla domluva čistě o lécích ( zda vyhovují, vedlejší účinky, potřebná změna, závislost).
Hned při první příležitosti mi byl odebrán Neurol, za což jsem strašně ráda, je totiž návykový. Hypnogen mi na spánek nepomáhal a tak jsem dostala léky, které jsem užívala až do letošních Vánoc. Jednalo se o Trittico 200mg, Atarax 25mg, Zoloft 100mg (léky uvádím v nejvyšší dosažené dávce jaké jsem měla)
Po dobu celé mé léčby nebylo nutné vyměnit antidepresiva za jiné, vyhovovali mi, vedlejší účinky se dostavovaly pouze zřídka, tehdy je nešlo ani moc rozpoznat, mezi vedlejší účinky se například počítá i myšlenka na sebevraždu, ale kdo ví zda je to vedlejší účinek nebo jen neoblbnutá mysl.

Vztah mezi terapeutem a pacientem

Co beru jako kladné je to, že v PLN Bohnicích se psychoterapeuti střídají, někdy je tam dva dny ten stejný, někdy každý den jiný. Bylo jich spoustu: Jindra, Dagmar, Roman, Vlasta..atd. 
S každým jste si vztah udělali jiný, každý měl jiné relaxační metody, jiné praktiky. Pouto jaké jsem si vytvořila k terapeutům, nevím jak popsat, není to takové, že je máte prostě jenom rád, nebo že se na ně každý den těšíte. Moje pocity k nim jsou takové, že jim jsem neskutečně vděčná. Vděk, to je to. Jsou to lidé, kteří mi zachránili život, samozřejmě jsem toho nedílným a nejpodstatnějším článkem.☺
Nejblíž jsem měla k Dagmar, která je vlastníkem Jacobsonovy relaxační metody, kterou jak jsem již zminovala nemám ráda. Ovšem Dagmařiny ostatní relaxace? k tomu více už v dalších odstavcích! ❤
Velmi kladný vztah jsem měla i s Jindrou která vede skupinu do které chodím až dodnes, vidíme se jednou týdně a jsem ráda že poznávám terapeuta i jako normálního člověka, normálního ale rozhodně ne OBYČEJNÉHO ❤ k závěru ohledně tohohle tématu vám chci říct jen, že váš vztah s terapeutem bude vždy jen takový, jaký dovolíte aby byl, jak hluboko ho necháte nahlédnout, tak hluboké bude i pouto mezi Vámi- ostatně to platí u všech vztahů obecně🙆

Terapie malbou

Tento druh terapie je více než super,ale ne pro mě. Každému vyhovuje něco jiného a vím že pár holkám z terapie seděl 😊 Mě nešlo příliš abstraktně kreslit a tak s tím můj terapeut neměl žádnou práci. Moje pocity byly jasné. Pamatuji si přesně ten den kdy jsem se o terapii malbou dozvěděla a naběhla jsem do Lidlu kde byly štětce,čtvrtky,vodovky tempery...všechno to bylo moje! Natěšená jsem přijela domu,vyndala jednu ze čtvrtek a namalovala dům v plamenech. Dům který nesnáším,plný zloby a zla. 


Příští článek bude na téma: Rande v léčebně
T

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pro koho sex je a pro koho ne?

Celoživotní vzdělávání Letošní zima byla hektická,stěhování,jedna angína střídala druhou a finance byly díky tomu dost omezené. Čím víc ...